Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ο Φυγάς




"Ο Φυγάς", τραγούδι του Ν. Μωραϊτόπουλου που πρωτοπαίχτηκε το 1981 στην Κέρκυρα, στους "Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού" υπό τη διεύθυνση του Μάνου Χατζιδάκι.




Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Μωραϊτόπουλος


Έειιι … Έειιιι …. Έειιιι μηχανοδηγέ νά 'ρθω μαζί σου

Δεν έχω απόψε που να κοιμηθώ
την πόλη αυτή που μέσα μου έχω κλείσει
σα γκόμενα παλιά τη παρατώ

Έειιι … Έειιιι …. Έειιιι μηχανοδηγέ νά 'ρθω μαζί σου

Ποιος είμαι μη ρωτάς και που τραβώ
απόψε σα καπνός θέλω να σβήσω
σαν ακόνη στον αγέρα να χαθώ

Έειιι … Έειιιι …. Έειιιι μηχανοδηγέ νά 'ρθω μαζί σου

Τα "πρέπει" μ' έχουν πιάσει απ' το λαιμό
και ενώ τα "θέλω" το 'βαλαν στα πόδια
τα βρόντισα όλα κάτω κι ήρθα εδώ

Έειιι … Έειιιι …. Έειιιι μηχανοδηγέ νά 'ρθω μαζί σου

Στερνή ευκαιρία ας έχω στο σταθμό
καλύτερα νομίζω ή αρνιέμαι
παρά τι ξεκινάω για να βρω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου