Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: "είναι ΚΥΠατζής ο Αμυράς"

spirospero



Μια προσωπική εμπειρία από την γνωριμία του με τον Ιφικράτη Αμυρά, περιγράφει στην σελίδα του στο facebook Δημήτρης Πλειώνης, μέλος της γραμματείας της Πρωτοβουλίας "Ένα Καράβι για τη Γάζα" και δημοτικός σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού. "Είναι ΚΥΠίτης", λέει χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ του περασμένου Σαββάτου.ifikratis-amiras-facebook
Περί Ιφικράτη Αμυρά: Άνθρωπος είναι του βαθέως κράτους.. Ο άνθρωπος είναι ΚΥΠίτης σαν τον πάλαι ποτέ "βομβιστή" Ντάνο Κρυστάλλη. Προσωπική εμπειρία: Ο Ιφικράτης Αμυράς εμφανίστηκε μια μέρα πριν από ενάμιση χρόνο περίπου στην αίθουσα Γκίνη στο ΕΜΠ στην οποία γινόταν ανοιχτή συνέλευση της Πρωτοβουλίας "Ένα Καράβι για τη Γάζα". Με πλησίασε και αφού μου συστήθηκε ονομαστικά και μου έδωσε και cart visite, (την οποία ψάχνω αλλά δεν έχω βρει ακόμα) δήλωσε φίλος της Πρωτοβουλίας μας και του Παλαιστινιακού Λαού και άρχισε αμέσως να με ρωτάει ποια είναι τα στελέχη της Πρωτοβουλίας, τι δράσεις σκοπεύουμε να κάνουμε, εάν έχουμε όπλα(!!) κλπ. Κατάλαβα από τις ερωτήσεις και την πιεστικότητα του ότι είναι χαφιές και μάλιστα όχι έξυπνος. Άρχισα λοιπόν και εγώ να τον ρωτώ πιεστικές ερωτήσεις και να του ζητάω διάφορα στοιχεία. Τελικά κατάλαβε ότι είχε γίνει αντιληπτός και εξαφανίστηκε, ενώ ενημέρωσα σχετικά μέλη της γραμματείας της Πρωτοβουλίας. Από τότε δεν τον ξαναείδα. Είχα ξεχάσει το περιστατικό, το οποίο θυμήθηκα τώρα που έχει γίνει θέμα από την ΚΥΠ, συγνώμη εννοώ την ΝΔ, και είδα και την φωτογραφία του.


Μιλώντας αποκλειστικά στο spirospero.gr, ο Δημήτρης Πλειώνης είπε:
Εκείνη την ημέρα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, με πλησίασε ο Ιφικράτης Αμυράς και συστήθηκε. Δεν τον ήξερα ως τότε. Δεν τον είχα ξαναδεί. Άρχισε να με ρωτάει πιεστικά ποιοι είμαστε, ποια είναι η δράση μας, ποιοι είναι οι αρχηγοί μας. Δεν άργησα να καταλάβω ότι πρόκειται περί ύποπτου ατόμου. Δεν ήταν μόνο η επιμονή του να ρωτά, αλλά ότι στην ουσία προσπαθούσε να εκμαιεύσει ομολογία παράνομης εκ μέρους μας δραστηριότητα. Θυμάμαι με ρώταγε αν σκοπεύουμε να εντατικοποιήσουμε τη δράση μας και πώς ο ίδιος μπορεί να συνδράμει, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά «δεν τον ενδιαφέρουν τα χαλαρά πράγματα».
Λόγω των υποψιών μου, του έκανα κι εγώ πιεστικές ερωτήσεις. Του ζήτησα επιπλέον στοιχεία για τη δράση του και το παρελθόν του. Εκείνος που μέχρι εκείνη τη στιγμή παρουσιαζόταν ως εξτρεμιστής τρομοκράτης, τράπηκε σε φυγή, χωρίς να απαντήσει σε τίποτα και δεν ξαναεμφανίστηκε, γεγονός που τόνωσε τις υποψίες μου.
Είναι προφανές ότι ο εκάστοτε πράκτορας δεν θα σου δώσει ποτέ... πρακτορική επαγγελματική κάρτα, ούτε θα το παραδεχτεί. Εμένα όμως η άποψή μου είναι αυτή. Ο Ιφικράτης Αμυράς είναι της ΚΥΠ και προσπαθεί να προσχωρήσει σε πολιτικές δυνάμεις και να τους προκαλέσει πρόβλημα. Αυτό έκανε (ανεπιτυχώς) με εμάς, αυτό έκανε και με τον ΣΥΡΙΖΑ, αυτό εκμεταλλεύεται τώρα η ΝΔ».

Ιφικράτης Αμυράς: "λέει ψέματα αυτός ο άνθρωπος"
Για την εν λόγω ανάρτηση στο facebook, ενημερώθηκε από το spirospero.gr και ο ίδιος ο Ιφικράτης Αμυράς ο οποίος χαρακτήρισε την καταγγελία προσβλητική.
"Έχω πάει πολλές φορές στην αίθουσα Γκίνη και πάντα προσπαθούσα να μιλάω με τους ανθρώπους και να είμαι ενημερωμένος. Τον κ. Πλειώνη δεν τον ξέρω. Δεν αποκλείω να έχουμε μιλήσει στο παρελθόν στο πλαίσιο που σας περιέγραψα πριν. Το σίγουρο είναι ότι το περιεχόμενο της συζήτησης αυτής, έτσι όπως την περιγράφει, είναι απολύτως ψευδές. Είναι κωμικοτραγικά αυτά που λέει!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου