Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Στάθης Σταυρόπουλος: Γιατί έχει νόημα η επέτειος του ’21

Νέα Κρήτη



Στην εποχή των μνημονίων, αποδεικνύεται γιατί επί χρόνια δουλεύτηκε στη κοινωνία ένας επετειακός φορμαλισμός για το νόημα της Επανάστασης του '21 , λέει μιλώντας στοΡάδιο 9.84 ο σκιτσογράφος Στάθης Σταυρόπουλος.
Ο ίδιος ξεδίπλωσε σκέψεις για την συνέχεια των Ελλήνων, αποκρούοντας εθνο-μηδενιστικές απόψεις, που μας εμφανίζουν ως έθνος-κράτος δημιούργημα του Διαφωτισμού, σημειώνοντας ότι στο dna  των Ελλήνων, οι εγγραφές της αμφισβήτησης μέσω της ουτοπίας, είναι μία συνεχείς παρακαταθήκη αγώνων.




1 σχόλιο:

  1. ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ (που η δολοφονία του έγινε από "Ελληνικό" χέρι!)!


    Ξεχώριζε όμως και για το πλούσιο (ΑρχαιοΕλληνικό) υβρεολόγιό του. Το 1823, έστειλε την εξής απάντηση στον Μαχμούτ Πασά (Σαν να λέμε σήμερα τους ντόπιους Λακέδες των Αποικιοκρατών): «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί (Μνημόνιο κ. Αξιολογίσεις), λέγεις να προσκυνήσω (Να πληρώσουν οι Ελληνες). Κι εγώ, πασά (ΛακεΠρωθυπουργε) μου, ρώτησα τον Πούτζον (Πέος) μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω (Να ΜΗΝ πληρώσουν οι Ελληνες) κι αν έρθεις κατ' επάνω μου (Με ΜΑΤ/ΜΕΑ κ. μισθοφόρους), ευθύς (σωστά) θα πολεμήσω (Θα Σας γά...σω!».

    Αυτή ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΉΡΩΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ 21! ΣΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή