Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη...αλλιώτικο απο τ΄αλλα!!!


Από τη Νούλα Χρυσοχοϊδου
Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,Πόσα θα ήθελα να σου πω σ΄αυτήν την λευκή σελίδα!
Βλέπεις όταν θα 'ρθεις στην χώρα μoυ, σ΄αυτήν την χώρα με τον καταγάλανο ουρανό και τις μπλε θάλασσες θα καταλάβεις ότι βρίσκεσαι στην ιστορική Ελλάδα. Πανέμορφες παραλίες, λίμνες και ποτάμια, καταπράσινα βουνά και ηφαίστεια.....Την γνώρισες, την ξέρεις, το όνομα της, την ιστορία της....Όλη η γη σε μία χώρα....
Θα ήθελα να σου πω, πως μην φοβηθείς να μπεις από τις καμινάδες των σπιτιών φέτος, γιατί δεν θα είναι αναμμένες. Δεν θα υπάρχουν κουλουράκια στο τραπέζι να σε περιμένουν. Τα χριστουγεννιάτικα δέντρα δεν θα είναι αναμμένα, θα είναι παλιά, ξεβαμμένα από τον χρόνο και οι κάλτσες τρύπιες και φθαρμένες. Τα γράμματα που θα λάβεις θα είναι πολλά....όχι δεν θα είναι μόνο από παιδιά αλλά κι από μεγάλους. Θα σου λένε πόσο δύσκολα ζουν, πόσο προσεύχονται και πόσο παρακαλούν!Η χώρα μου βασανίζεται, πνίγεται, την χτυπούν.....παλεύει μέσα στα κύματα, κοίτα την!!!! Σηκώνει το χέρι της, παρακαλά(;)!!! Στοπ!!! Όχι δεν είναι αυτή η χώρα μου δεν είναι αυτοί οι πολίτες της... 

Τι θα μπορούσα να σου ζητήσω να μου φέρεις(;)
Θέλω πίσω την Ελλάδα μου, την αυτοπεποίθηση της, την αναγνωρισιμότητα, τους θρύλους της να ζωντανεύουν, όχι μόνο στα κίτρινα φύλλα των βιβλίων της, αλλά στις καρδιές των ανθρώπων - των πολιτών της. Σηκώστε το ανάστημα Έλληνες, δεν είναι αυτή η χώρα μας. Κυλάει μέσα στις φλέβες μας, βρίσκεται στο μυαλό μας. Δεν θα ζητήσω τίποτα, δεν μου χαρίστηκε...την διεκδίκησαν οι πρόγονοι μου, την κέρδισαν, είναι δική τους, είναι δική μας, είναι η χώρα μου...Είναι η Ελλάδα!!!
Το όνομα μου είναι δεν έχει σημασία...
Άγιε Βασίλη, μην έρθεις φέτος, δεν θέλω δώρο!
Το έχω πάρει ήδη...βρίσκεται στην καρδιά μου: Φωνάζει το παρελθόν μου, αντιστέκεται το παρόν μου, αναγεννιέται το μέλλον μου !!! Όπως ο φοίνικας, όταν φτάσει σε μια ηλικία και θέλει να ανανεωθεί παραδίδεται στις φλόγες χρησιμοποιώντας ιερά και εξαγνιστικά βότανα όπως το μύρο. Πεθαίνει και αναγεννιέται μόνος του,  είναι πάντα ένας κάθε φορά και κατέχει εξαιρετικές δυνάμεις εκτός απο την μοναδική του ικανότητα να είναι αθάνατος! Αυτό μένει να θυμηθώ, ότι είμαι αθάνατος...ότι είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου