Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Όχι άλλο κάρβουνο, έλεος



"Ρε Γάτε,..., Σωτήρη, έλα δω ρε φίλε" , μου φώναζε το πρωί ένας συνάδελφος στην δουλειά.
"Τι γίνεται εδώ ρε φίλε. Τι μας λές να ψηφίσουμε;" συνέχισε κυττώντας τον με απορία.
Και μου δείχνει στο pc του, κάτι που με πάγωσε.

Τι είδα ο ψοφόγατος;

Επιστολή παραίτησης μελών του ΕΠΑΜ και από που φίλοι μου; Από το Πολυτεχνείο Κρήτης.


Εγώ πρέπει να σας ω ότι υπολείπτομαι το Πολυτεχνείο, καθότι αγράμματος (πέταγα κότες στο δημοτικό και με αποβάλλανε δια παντός) και όταν περνώ απ' έξω από το Πολυτεχνείο στην Πατησίων με πιάνει σύγκρυος. Είναι τόση η ιστορία που κουβαλά, που η μνήμη μου το έχει συνδέσει με κάτι το εξαιρετικό.

Από τότε  που ήρθε αυτή η τρισκατάρατη τρόικα και αρχίσαν οι μειώσεις στον μισθό μου, άρχισα να ψάχνομαι προσδοκώντας καπου να πιαστώ, μέχρι που γνώρισα τον Καζάκη και φτερούγισε η ελπίδα μέσα μου. Ποτέ μου δεν έγινα μέλος του ΕΠΑΜ, αλλά από τότε έγινα ένθερμος υποστηρικτής του ΜΕΤΩΠΟΥ και προσωπικός fan του ΤΙΤΑΝΑ ΚΑΖΑΚΗ.  

Η είδηση της συνεργασίας του ΕΠΑΜ με άλλες ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ του τόπου, όπως με τον  ΑΓΕΡΑΣΤΟ και ΑΦΘΑΡΤΟ, ΤΙΤΑΝΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΣΤ.ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ (αν και με στενάχωρησε τότε με το ωράριο των καταστημάτων επειδή είμαι γυναικάς και ξενύχτης, όπως κάθε φυσιολογικός γάτος), απάντησε στην αγωνία μου, σχετικά με το τι θα ψηφίσω στις εκλογές της 6ης Μαίου.

Έδινα αλλά και δίνω καθημερινές ομηρικές μάχες στην δουλειά μου, στις καφετέριες, με τις φιλενάδες μου, για να ψηφίσουν το περήφανο νεοπαγές Μέτωπο του ΟΧΙ.

Χθες πήρα το πρώτο χτύπημα  με τον ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α. . Σήμερα μαθαίνω ότι φεύγει ένα ολόκληρο Πολυτεχνείο από το ΕΠΑΜ. Τι γίνεται ρε παιδιά, με αιφνιδιάσατε. Εγώ κάθομαι στα κεραμίδια μου και ονειρεύομαι  κυβέρνηση γιγάντων και εσείς με παίρνετε ε τις πατσαβούρες.

Από το πρωί με έχουν τρελλάνει στην πλάκα. "Πιάσε μια  γίγαντες ρε γάτο με πολύ ξενύχτι" μου φωνάζουν.  Άστε που για να γράψω αυτό το άρθρο να βγάλω το λυσακά μου, τι δεν υποσχέθηκα στον "παραδοσιακό".

Ρε πάρτε το είδηση ότι και να κάνατε την ψυχή μας δεν θα την αλώσετε ποτέ. 

Το μέτωπο ήταν, είναι και θα είναι αραγές. 

Εμείς δεν θα γίνουμε ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΕΡΑΤΑ!!!!! 

Σωτήρης, ο εκνευρισμένος Γάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου