Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Προσεχώς (ή ήδη) καρεκλιές για τις καρέκλες

Το Ποντίκι


του Στάθη
- Θυμίστε μου σε ποιο κόμμα είμαι σήμερα;
  Ούτε εσείς θυμάσθε;
  Και τώρα τι γίνεται; αν θελήσω να αλλάξω πάλι κόμμα, σε ποιο θα πάω;
  Γιατί με μπερδεύετε έτσι;
  Μου έχετε κάνει το ηθικό πλεονέκτημα, μπουρδ…, συγγνώμην, φύλλον συκής.
***
  Προσπαθώ και εγώ σαν τον Τσίπρα να αλλάξω ατζέντα και δεν μ’ αφήνετε ν’ αγιάσω! «Αν δεν υπήρχαν τα Σκόπια, θα έπρεπε να τα εφεύρουμε» δήλωσε η βουλεύτρια, με συγχωρείτε, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ (και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων), κυρία Ελένη Αυλωνίτου. Ως φαίνεται η βλακεία έχει μια σκοτεινή - σαγηνευτική πλευρά, όπως εκείνη της Σελήνης. Που θέλει περαιτέρω εξερεύνηση.
  Εν τέλει η βλακεία έχει κάτι το μυστηριακό, το υπερφυσικό, το απόκοσμο. Λες: Θεέ μου, αυτός ο τύπος δεν μπορεί να ’ναι τόσο μαλάκας! Σιωπή ο Θεός. Πολύ ανησυχητικό – πολύ ανησυχητικό…

***
  Όμως, πρέπει να αλλάξω οπωσδήποτε ατζέντα! Λόγου χάριν σας δίνω μια αύξηση 130 ευρώ, σας κάνω κρατήσεις 122 ευρώ, πάρε οκτώ ευρουδάκια να ’χεις, κορόιδο! Βγάζω κέρδος απ’ την αύξηση που δίνω! 122 ευρώ εγώ, 8 το κορόιδο. Πολύ ενθαρρυντικό. Ε; - τι είπε ο Κουρουμπλής; ότι οι Φωφικοί πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τη Ν.Δ.! Γιατί με βασανίζεις, Θεέ μου; Γιατί δεν μ’ αφήνεις να αλλάξω ατζέντα; Επί τριάντα χρόνια ο κυρ-Κουρουμπλής έθετε ως ΠΑΣΟΚος στους αριστερούς το δίλημμα: ή με μας ή με την επάρατο Δεξιά. Τώρα ο κυρ-Κουρουμπλής θέτει το ίδιο δίλημμα στους ΠΑΣΟΚους! Ως… αριστερός. Θεούλη μου, σε ποιο κόμμα είμαι σήμερα να πά’ να προσκυνήσω!    
  Διότι στο σαλονάκι του κύριου Αντώνη Λιβάνη πήγα και προσκύνησα, με μετέλαβαν τα παράδοξα μυστήρια ο κ. Παππάς και ο κ. Λαλιώτης – κοινώνησα κι εννόησα! Τι; Πως το «πατριωτικό ΠΑΣΟΚ» τακίμιασε με τους εθνομηδενιστές όλων των διαβαθμίσεων. Θαύμα - θαύμα! Εννόησα - εννόησα!...
***
Όμως, προσπαθώ να αλλάξω ατζέντα. Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι η εθνική ενότητα. Δηλαδή κάτι σαν τον κ. Θανάση Παπαχριστόπουλο. Έχει θητεύσει σε όλα σχεδόν τα κόμματα, είναι αυτοδημιούργητος (ξεκίνησε από θαμών της «Ζούγκλας»), σηκώνει τα μανίκια του σακακιού του σαν να ’ναι πουκάμισο και το τσουλούφι του ορθώνεται εξαγριωμένο μόλις μυριστεί εθνικό κίνδυνο σαν να έχει βάλει ο Γκούφυ το δάχτυλο στην πρίζα! Συνεπώς είμαι αισιόδοξος, διευρύνω την κυρία Παπακώστα προς τα κεντροαριστερά, στον κ. Μπίστη, και δημιουργώ νέα δίδυμα, φερ’ ειπείν Πολάκης - ΘεοχαρόπουλοςΡαγκούσης - Σκουρλέτης! Εντάξει! Γίγαντες και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια. Θα πάρω τα βουνά να πάω στα 500 χωριά που μιλάνε μακεδονικά, όπως ισχυρίζεται το Ουράνιο Τόξο – ουπς! πάλι δεν μπορώ να αλλάξω ατζέντα, κάνω κωλοτούμπα και γκρεμοτσακίζομαι, ανεβαίνω πάλι στην καρέκλα και ζαλίζομαι…
***
  Απορώ που απορείτε για τη συνάντηση Ζάεφ - Σόρος καθ’ ην στιγμή η ελληνική Βουλή υπερψήφιζε τη Συμφωνία των Πρεσπών. Γιατί; Τις ημέρες που θα υπερψηφιζόταν το τρίτο Μνημόνιο δεν έγινε η συνάντηση Τσίπρα - Ρότσιλντ στο Παρίσι; Σας αρέσει όμως να συνωμοσιολογείτε. Κουταμάρες! Πάιατ, Καρανίκας, Σόρος, ΕΡΤ, Ρότσιλντ, Ζάεφ, Σία Αναγνωστοπούλου, Πετζίκης – όλοι στην ίδια ΜΚΟ είμαστε…

Email: stathispontiki@gmail.com





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου