Σελίδες

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

WIND και Κατάσχεση Πρώτης Κατοικίας

ΕΛευθερη Λαικη Αντιστασιακη Συσπειρωση

Η αποκάλυψη ξεκινάει στις 23 Οκτωβρίου 2013, με το ακόλουθο video του καναλιού του Πύργου “Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση”:


Σε αυτό εμφανίζεται ένας άνθρωπος, ο Κώστας Παπαδάτης, πατέρας δύο παιδιών, που το δημόσιο του χρωστάει 12.000€, ενώ αυτός χρωστάει 200€ στη WIND (800€ με τις προσαυξήσεις και τους τόκους), και το σπίτι του (πρώτη κατοικία) βγήκε σε πλειστηριασμό μετά από νομική προσφυγή της WIND:

Μερικές δεκάδες αλληλέγγυοι προσπαθούν να αποτρέψουν τον πλειστηριασμό αποκλείοντας την είσοδο, πράγμα που επετεύχθη, αφού, άλλωστε, κανένας δεν παρουσιάστηκε ως πλειοδότης.
Η ιστοσελίδα “Το Κουτί της Πανδώρας”, επίσης, δημοσιοποιεί την ιστορία. (Δεν γνωρίζω αν προηγήθηκε αυτή η δημοσιοποίηση ή το video)
Ο “@VaskoDeGamata” ξεκινάει αμέσως στο twitter (23 Οκτωβρίου 2013) τις ερωτήσεις προς τη “@windhellas”, και ακολουθούν και άλλοι τουιτεράδες:

Ο “Φιρ ας” και ο “Liakos Vamos Aris” στο facebook παίρνουν τη σκυτάλη και ποστάρουν στον τοίχο της “WindHellas”:

Η WIND απαντάει μέσω twitter και facebook, την ίδια μέρα (23 Οκτωβρίου 2013), πως ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές με πλειστηριασμό, και ούτε προτίθεται να το πράξει:
 

Μετά από επιμονή και στο facebook και στο twitter, γύρω στις 12 το πρωί της 24ης Οκτωβρίου 2013 η WIND απαντάει μέσω της WindHellas στο facebook, και της @windhellas στο twitter, υπαναχωρώντας, και αποδεχόμενη πως υπάρχει όντως Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας εξ ονόματός της, επιρρίπτοντας όμως την ευθύνη σε έναν λάθος χειρισμό “εκ παραδρομής”, του δικηγορικού γραφείου που εκπροσωπεί τη WIND:
 
 
Αυτήν την τυποποιημένη απάντηση την λάβαμε όλοι όσοι επιμείναμε για απαντήσεις. Σε εμένα απάντησαν στις 1:30 μετά τα μεσάνυχτα της 24ης Οκτωβρίου 2013. Η δική μου ανταπάντηση ήταν η εξής:

Στόχος μας δεν είναι, φυσικά το δικηγορικό γραφείο, αλλά η εταιρεία WIND, η οποία οφείλει να απαντήσει πληρέστερα και πειστικότερα. Μπορείτε να κάνετε copy/paste το παρακάτω κείμενο -ή να συντάξετε ένα ανάλογο δικό σας- και να το αποστείλετε στη WIND:
—————————————————————————————————————–
Αγαπητέ/τή εκπρόσωπε της Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ,
Μετά από αιτήματα συμπολιτών μου, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για απάντησή σας σχετικά με την “Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας” κατά του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη, πατέρα δύο παιδιών, εργαζόμενου σε Επισκευές Χωματουργικών Μηχανημάτων και Μηχανημάτων Οδοποιίας – Κινητήρων Diesel,
Και μετά από τις δύο απαντήσεις της WIND στο facebook και στο twitter, δηλαδή:
Στις 23 Οκτωβρίου: “Η @windhellas σας διαβεβαιώνει πως ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές συνδρομητών ως αποτέλεσμα πλειστηριασμού & ούτε προτίθεται να το πράξει“,
Και στις 24 Οκτωβρίου: “Αναφορικά με το περιστατικό στον Πύργο, το περιφερειακό δικηγορικό γραφείο που είχε αναλάβει την υπόθεση είσπραξης βεβαιωμένης ληξιπρόθεσμης οφειλής προχώρησε εκ παραδρομής στη διαδικασία πλειστηριασμού. Μόλις ενημερωθήκαμε, ζητήσαμε να σταματήσει άμεσα κάθε ενέργεια αναγκαστικής πληρωμής“,
Κρίνουμε τις εξηγήσεις σας ανεπαρκείς.
Το “εκ παραδρομής” είναι τουλάχιστον αστείο να το επικαλείται η εταιρεία σας, καθώς για να φτάσει μια νομική διαδικασία διεκδίκησης ληξιπρόθεσμης οφειλής στην σύνταξη “Έκθεσης Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας” πρέπει να προηγηθούν πολλές νομικές πράξεις, να συμπληρωθούν πολλά έγγραφα και να μπουν υπογραφές.
Ένα δικηγορικό γραφείο, για να προβεί σε τέτοιες διαδικασίες ζητάει τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη του. Αυτό που υποστηρίζετε είναι πως, το δικηγορικό γραφείο ενήργησε ενάντια στη βούληση του πελάτη του (Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ), και μάλιστα “κατά λάθος” (“εκ παραδρομής”).
Αν ισχύει ο ισχυρισμός σας, νομίζω πως δικαιούμαι να ζητήσω να μου δώσετε τα στοιχεία του εν λόγω δικηγορικού γραφείου για να επικοινωνήσω μαζί τους και να έχω γραπτώς και τη δική τους άποψη.
Πέραν τούτου, δικαιούμαι και ζητώ μία επίσημη, πλήρη, τεκμηριωμένη και πειστική απάντηση σχετικά με το περιστατικό, εκ μέρους της Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ.
Ως πρώτη κίνηση καλής πίστης, και καλής θέλησης, ζητάω, φυσικά, αν δεν το έχετε πράξει ήδη, την πλήρη διαγραφή των χρεών προς την εταιρεία σας, του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη.
Ευχαριστώ.
—————————————————————————————————————–
Οι τρόποι επικοινωνίας με τη WIND είναι:
twitter: @windhellas
facebook: WindHellas
email: crm@wind.gr
fax: 210 5100001
(τα τηλέφωνα που βρήκα είναι όλα με χρέωση, οπότε δεν τα γράφω)
youtube: http://www.youtube.com/windnetwork
κεντρική διεύθυνση: Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ, Λεωφ. Κηφισίας 66, Μαρούσι 15125, Αττική
Ενώ στην ιστοσελίδα: http://www.wind.gr/, στο “ΕταιρικόΠροφίλ“, καταλήγει:
Κοινωνική Προσφορά
Η WIND Ελλάς ξεχωρίζει για την κοινωνική προσφορά της, υλοποιώντας τη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας “Στην Πράξη”, με δράσεις που επικεντρώνονται στους άξονες Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα, Περιβάλλον και Κοινωνία.
Το hashtag: #WIND_pleisthriasmos θα μας βοηθήσει να συντονιζόμαστε, ενώ με dm στο @Diogenisoskilos στο twitter, ή με μήνυμα (όχι στον τοίχο), στο Diogenis OSkilos στο facebook, μπορείτε να στέλνετε τις ενδεχόμενες απαντήσεις που λάβατε από τη WIND, για να υπάρχουν συγκεντρωμένες και να δημοσιοποιούνται. Ζητάμε την βοήθεια blogger και χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, και να βοηθήσουν όπως μπορούν.
Η ανάρτηση αυτή θα ανανεώνεται αναλόγως των εξελίξεων.

Να μην ζήσουμε σαν δούλοι

Κανένας μόνος του στην κρίση

Πηγή : διογένης ο σκύλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου